Wednesday, 1 February 2012

episod 70 : SAYA NAK BALIK DUIT SAYA !












21 comments:

  1. hahahh :D sedih sungguh T_T

    tapi title saya nak balik duit saya tu macam menarik perhatian pengunjung :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. title tu tiru iklan herbal essences lah :P

      Delete
  2. kah kah kah...teruk perangai :D

    ReplyDelete
  3. hahahahhaha... mesti lembut gila kan rambut?? haha

    ReplyDelete
  4. ala...... naper komen aesya sama ngan aku nak komen....??? takmau komen ah!!! *majuk dah*

    ReplyDelete
  5. kahkah. tuu dah komen dah punggg ! :P

    ReplyDelete
  6. kahkahkah! lawak kesian len kali kena perhatikan btl2 k.

    ReplyDelete
  7. warghhh benda ni dah pnah terjadi kat saya..bengang gila en. HAHA

    ReplyDelete
  8. conditioner tu apa? sorrylah saya syampu rambut pakai sabun buku je. HAHA. kbai

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh. saya ingatkan awak syampu pakai sabun breeze. kbai.

      Delete
  9. adehhh...xleh nk imagine lg nih..mcm mana keadaan raksasa kiki semasa membayar...adakah anda tergesa-gesa melarikan diri daripada otromen?

    ReplyDelete
  10. Hahahahahahhaa ok aku pun pernah jadikan conditioner tu shampoo sebab tak baca label - -' patutlah pelik apahal tak banyak buih :p

    ReplyDelete
  11. hahahaha.. sumpah aq ingat glerr time ko slh bli shampu 2.
    bunguks. tp best!

    ReplyDelete
  12. hahahahaha. sumpah aq ingat time ko slh bli shampu 2.
    bunguks. tp best gak cter ny!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...