Thursday 8 March 2012

episod 94 : AKU YANG SEDANG MERAJUK DENGAN FACEBOOK.

entah engko orang paham ke tidak apa yang aku cuba ketengahkan hari ni. ah tak kisahlah. cuba engko orang tengok apa yang pelik dalam gambar kat bawah ni.




**"aku" itu merujuk kepada facebook milik aku dan "Encik F" pula seorang sahabat yang rajin menghiburkan hari hari aku.

seperti yang dilihat dalam gambar di atas, aku boleh nampak ada 47 orang sedang online. bermakna aku sedang appear online bukan? dan yaa, memang aku tengah online pun ! tapi bila dilihat pada bahagian mesej tersebut, simbol hijau itu tidak ada pada profile aku. seakan akan aku sedang appear offline. hairan.

patutlah tak ada orang yang berhai hai dekat aku sejak akhir akhir ni. rupa rupanya nya sebab engko orang tak nampak pun yang aku tengah online. ibaratnya macam aku online sorang sorang. 

apa boleh buat kann. takdir dah memang begitu. izinkan aku membawa diri ke twitter. tsk tsk.



pssst : mohon abam Mark Zuckerberg dapat jelaskan isu ini. dalam bahasa Melayu. 



11 comments:

  1. Tawu tape .. Saia pun sedang mengalami bende yg same .. bikin panas jea kan .. :))

    btw , singgah lha ke blog and bace entry2 baru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh aku tak keseorangan.


      insya-Allah akan aku singgah.

      Delete
  2. haha mark ta bg kau chat org len kot .. haha .

    ReplyDelete
  3. hmm dah brapa lama ek aku tak on aku nye fb on9? tah la.. dok of9 je..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha orang famous mmg jarang appear online :P

      Delete
  4. eh kenapa bila jawab betoi Encik F tak puas hati eh..hikhik

    ReplyDelete
  5. Lah, memang tak boleh bukak ke?
    Hehe! Cara halus nak halau org.. Boleh tahan jugak FB ni, haha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...