Friday 1 July 2011

episod 7 : PENUNGGU ISTANA (x










ASSALAMUALAIKUM peeeeeeeeeps !
sehat?
ahaaaa :P
ni nak citeeeee,
malam tadi saya tgok citer PENUNGGU ISTANA.
omgee omgeee xD
sumpaaaaaaaaaaah seram gila babeng =="
citer ni pasal 5 org budak U yg buat assgnment.
assgnment diorang ni,
nak kaji pasal misteri istana billah.
diorang mintak bantuan uncle seekers.
kenal?
tak kenal?
pi carik kat ENCIK GOOGLE :P
ahaaa.
then last2 diorang mintak nak stay kat tempat tu lame sikit.
uncle tu pown chou laaaa.
diorang ni pulak gi buat keje mengarutt.
nak seru penunggu yg ade dalam istane tu pakai pad pmpuan =="
ahaaak.
then kluar le hantuuuu tu.
salah sorang kawan diorang kene rasuk.
name nye amar.
then amar ni pon bunoh le kengkawan dia yg lain tu haaa =="
haisssssh.
sumpah malam tadi tak bole tido.
terbayang bayang topeng merah tu haaa.
MENGERIKAN.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~
then hari ni aku pon search le kat ENCIK GOOGLE pasal istana tu,
and right now,
aku mengalami kekonfiusan.
cite ni saje direka atau real?
dah byk blog aku bace.
ade yg cakap real,
ade yg cakap rekaan je,
and then uncle seekers tu pon tak mau komen pape ==
haihhhhhhhhhhh.
entah laaaaa.
for those yg belom tgok cite ni,
silakan laa tgokk.
sumpah best.
awal awal dia maybe bosan sikit kot.
tapi ending dia mendebarkan (x
tgok tau !




psssssssssssst : org lain dah lame tgok. aku baru tgok semalam. AHHHH . kesah pulak aku? HAHA

0 dah bace betol2:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...