Tuesday 19 July 2011

12th episode : HOBI BUDAK SEKOLAH

assalamualaikum !
heee :P
rindu rase nye nak mengupdate !
merenyam dah tangan.
HAHHA :p
hari ni aku nak citer pasal kegilaan aku time sekolah dulu.
KOMIK !
yeaaaaaaaaaaaaah !
itu pun setelah dipengaruh oleh nadirah, SI OTAKU dalam kelas aku.
sankyu bebeyh.
ini antare komik yg aku paling suke :


haaaaaaa.
yg ni lawak kampus !
bace mmg gelak smapai nangis nangis.
even karakternye dilukis dgn huduh,
tapi mudah untuk di ingati.
muke diorang jugak lah yg menghiasi kalkulator saintifik aku.
hahhahhaha.
*aku susah nak bezakan antara mata dgn hidung xena. its look similar LOL* :DD






haaaaaaaa,
yg selain nye,
seperti yg tertera di atas.
aku suke komik cinta yg ringkas je.
if jenis yg bersambung sambung,
sorry to say la aku nak bace :P





ehem.
tak sangke aku bace novel kan?
anak mak and abah dah MATANG !
kahkah XD
novel andai itu takdirnye sgt best.
kalau buat jd drama gerenti meletoppppppp !
ahaha,
hlovate punya novel pun not bad.
suke bahase yg dia gune.
tak byk pon novel yg aku dah bace.
almaklumlah,
program nilam dulu pun aku tak penah nak ambik port!
ahaha.
sekian,
tu saje.
k tata.
wasalam.




psssssssssssst : rindu gile babyyyyyyyyyy zaman sekolah dulu )':

2 comments:

  1. lawak kampus best2...hehe, layan novel gak erk, baguih2...try novel genre misteri, Ramlee Awang Mursyid...ngehehee..;)

    ReplyDelete
  2. @farz zull kawan pon ramai yg suggestkan. tapi sampai sekarang belom bace lagi ><

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...