Saturday 25 June 2011

episod 6 : memilih ?

err.
assalamualaikum ;D
entri kali ni nak cite pasal memilih.
yeah !
saya memilih !
memilih ape ?
memilih makan !
HAHA :DD



1.saya tak makan kerang, lala,dan segala macam benda yang de shell.HAHA.kenapa?entah lah.geli tengok diorang.lembik je kann ><

2.saya tak makan telur separuh masak, suku masak, or senang cite saya hanya makan telur yang
garing gile.hahaaaih.disebabkan hal ni, saya menghadapi kesukaran untuk makan nasi lemak kat kedai sbb majoriti telur yang disediakan adalah separuh masak. HOHHH !


3.saya tak makan kuih cucur badak.tau tak? ianya sejenis kuih. ahahha ;ppp dari kecik mmg tak bole makan kuih ni. gerenti muntah lepas makan.allergy kot.pelik kan? =="


4.oh yaaa, saya juga tak makan benda pelik2 macam paru, hati,limpa,dan yg seangkatan dgn nya.
bila tgok kawan makan, fuuhhh cam sedap je. haha. ni semua salah mak !dulu masa kecik mak tak makan ! bila dah besar saya jd geli nak makan ! hahaha. takde lah. credit to my mom, sbb menyelamatkan saya dari meminati makanan pelik seperti itu ;D


5.lastly,yg paling common sekali.saya tak makan sayur.saya ulang sekali lagi.saya tak makan sayur.HAHHAHAHAHH.rajin gile kot.nampak je sayur , terus asingkan siap siap kat tepi pinggan. sumpah tak suka makan. lagi lagi yg pahit =="

0 dah bace betol2:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...