Wednesday 8 June 2011

episod 3 : OH MY ALLAH !

first of all,
ALHAMDULILLAH,
aku still hidop lg.
hahaih.
hari ni adalah hari yg sgt sgt unforgettable :|
pagi td,
mcm biase,
kitorang pegi kelas.
pukol 8 a.m.
okeee fine,
cik mila yg lawaa drive mcm biase.
stail pro weh.
HAHA.
lagu bruno mars dung dang dung dang dlm kete tu (:
then suddenly ade kete proton wira.
kale silver *if tak silap* ;D
diorang try potong kete kitorang.
mmg laju gile dia pecutttt ==
then diorang bjaye potong.
unfortunately,
depan tu ade selekoh,
and entah mcm mane,
kete diorang terbabas,
berpusing pusing,
and terlanggar tiang letrik.
WUUUUUUUUUUUUUUSH~
tkejut cekkk ==
brdasarkan pemerhatian aku,
takde sape yg mati or cedera parah,
cume kesian kat budak laki yg dudok sebelah driver tuu,
cermin tingkap kat sebelah dia tu retak,
and maybe dia terhantok kot ==,
kitorang yg still tekezut ni pown berenti kat tepi jalan,
tp bile toleh blakang,
dah byk gile kete berenti,
sume nak hulorkan bantuan.
so,
kitorang decide,
better kitorang pegi kelas je teros.
nak berenti reramai buat ape kan?
dah mcm kenduri pulak kang ==
ahaaaaaaaaaaaa.
eventhough kjadian pagi td tak melibatkan kitorang,
tp stiil,
sampai skarang aku still terbayang bayang,
mcm mane kalau td kete tu berpusing kat tengah tengah jalan tu?
ape jd kat kitorang?
mcm mane kalau kitorang tak sempat elak?
haissssssssh.
nauzubillah,
ape yg jadi td tu,
sekelip mata je,
kite mmg tak tau bile kite akan mati ><
rase takot tetibe.
takot tak sempat nak cukopkan amalan aku,
takot tak sempat nak mintak maaf kat sume org,
SO,
for anyone yg aku penah buat salah,
aku mintak maaaf sgt sgt.
loveyouall ):
tc.



pssssssssssst : first time tgok accident dpn mate :|

0 dah bace betol2:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...