Tuesday, 10 April 2012

episod 103 : MENCUBA UNTUK JADI MANIS.







35 comments:

  1. muhaha .muka si pink tu tak ayu langsung lah .kahkahkah :p .mohon tukar kan si pink tu baju gegel .kehkehkeh .banyak gini hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. si pink tu macam aku tahu. memang tak ayu.

      Delete
  2. Sayang saya terhadap awak adalah infiniti!
    *kalaulah buleh ckp kan :P

    ReplyDelete
  3. ni paham x paham je ni.. infiniti tu ape eh? terangkan ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. infiniti tu maksudnya tak ada penghujung, tak ada kesudahan. atau lagi senang, tak terkira.

      Delete
  4. sy syg awk sebanyak bulu kucing ni !! *ayat zack zukhairi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboih. kenapa tak rujuk binatang berbulu yg lebih besar? haha

      Delete
  5. hahahaha...comel lak aku tengok...terigt aku kat seseorang...

    ReplyDelete
  6. aku teringin nak orang sayang aku sebanyak buih2 di lautan... tapi aku rasa cam lirik lagu nasyid lak. he he.....

    ReplyDelete
  7. sooo cute . but guys usually susaaaa btol nk ckp syg2 ni . =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. mungkin diorang pemalu. kahkah

      Delete
  8. banyak mana sygnyer tu..leh trg sket tak..almaklumlah sy kureng skit bab2 besar and banyak ni herk? pekemenda yg i merapu ni yek..slm knl dr bdk baru brblog

    ReplyDelete
  9. Hang takmau tau, berapa banyak sayang aku kat hang ? Hehehe

    Banyaknya hanya Allah yang tau, aku sendiri pun taktau. Mai amek contoh, esok kalau hang pi jalan-jalan kat tepi pantai, hang cuba kira pasiaq hat duk kat tepi pantai tu. Dah habis kira(tak habis pun) dan esoknya hang datang lagi sebab hang tak habis kira lagi. Jumlahnya mesti berbeza. Tak sama.

    Sayang aku kat hang macam tu lah, mungkin harini aku sayang hang lebih, hari esok sayang sikit ja. Hehehe. Berapa banyak sayang tu, aku pun tak tahu kalau dicampur setiap hari. Macam aku kata tadi, sayang aku kat hang hanya tuhan ja yang tau. Har har har

    Err, saja buat karangan UPSR kat sini. Hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi. nasib baik ang tak buat karangan sepanjang infiniti.

      Delete
  10. Hahaha! Sweet gila.. Yela, malas nk ckp byk, infiniti pun boleh laa!

    ReplyDelete
  11. dah. simple. xyah panjang bejela nk gtaw syg bnyk mana... haha =p
    si pink tu , cool & x tlebih jiwang .. bgos2 haha =p

    ReplyDelete
  12. er. er. er.
    org bercinta ni selalu berfikir. wuh!

    ReplyDelete
  13. comel glerr laa cite ni..harhar :P

    ReplyDelete
  14. memang susah nak luahkan kalau orang tanya sayang banyak mana. nak cakap setinggi gunung tp akhirnya akan runtuh jugak, nak cakap setinggi langit tapi alam akhirnya akan musnah jua :')

    yeah infinity, tidak terkira. hanya allah yang tahu :)

    ReplyDelete
  15. hahaha. aku selalu guna word infinity :P

    ReplyDelete
  16. sambungan : banyak infiniti tu banyak mane? =P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...