Wednesday 30 November 2011

episod 48 : CONTEST BLOG SIMPLE BY BUBU


assalamualaikum ya sohibi. sihat? rindu aku tak? dah makan? KAHKAH. mukaddimah yang macam haram. okay lah aku malas nak taip panjang panjang macam esei SPM. lagipon SPM dah habes. hooorey ! boleh pegi hangout dengan kawan pastu cari keje part time pastu beli phone baru pastu dah boleh kapel macam yang cikgu suruh (okay aku tipu, aku bukan budak spm). 

aku nak bagitau yang aku dengan sukacitanya dah join contest untuk kali yang keberapa ntah. walaupun kegagalan selalu menghantui blog aku, aku redah kan je lah. hahhahahhahah. 

slogan untuk contest ni :

" SAYA SUKA BLOG YANG SIMPLE KERANA MUDAH UNTUK DIBACA DAN DI LOADING SERTA DAPAT MENJIMATKAN PENGGUNAAN BROADBAND SAYA YANG SENTIASE LEMBAP."

ayat slogan aku macam ayat kartun kan? KAHKAH. pedulik hape. aku punye slogan aku punye sukelah. ohh ye, kali ni aku kene tag 2 orang rakan blogger. nasib korang lah ye :






3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...