Monday 12 September 2011

episod 21 : MUKA JAKUN TENGOK PIALA MALAYSIA

malam sabtu hari tu aku tengok piala malaysia. amacam? jeles tak? KAHKAHKAH! harapanku yg setinggi menara kl **tak tinggi manalah == untuk melihat si kembar yg handsome tu hancur bkecai. diorang tak turun pon hari tu. pui! tapi takpe.demi negeri sembilan yg ku chentai, aku redahkan jugaaa. harharhar.

ingatkan tiket free. ghupenye kene beli. 8 hinggit. mano ado barang free ye dak? == aku masuk lambat sikit. nogori dah rembat sime darby awal awal. 2-0 bhai :P then lepas aku yg comel ni masuk, player player tu jadi lebih bsemngat kot. **abaikan ape yg aku merapik == nogori shoot lagi 1 gol. then hujan pulekkkkkk. sian abg abg kite. kite risau diorang demam. HHAHAHHAHAHHA XD 

walaupun hujan turun dgn lebat gilenye, player nogori still bsemangatkan hobing jang hobin. hambik kau. 2 lagi gol ! tiap kali gol aku terjerit jerit. **ahh hilang kesopanan aku == hahhahhahah. apepon malam tu sgt syioooook wa cakap (: lain kali nak pegi lagi lahhh.











pssssssssssssssst : oh ye. ingat kan aku beli jersi nogori eh lain kali ? XD


1 comment:

  1. dak nogori rupo eh...ahha..

    Comel blog...same mcm owner nyer..ahha-pujian ikhlas-

    boleh like link ni x..

    http://www.facebook.com/KingGoStage

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...