Sunday 4 September 2011

19th episode : TAK PUAS HATI.

haaaahaaa.
orang sibok ngepost pasal rayeeee.
aku sibok merungut.
merungut ape?
ape nye?
ape cite?
haha.
aku tak puas hati !
apesal cuti raya seminggu je?
mana puas kan?
niat aku nak habiskan beraya satu kampung pun tak tertunai tau !
tu kuih dalam balang tu.
selalunye aku yg habiskan serbuk serbuk dia.
kalau aku tak ada,
sape nak abeskan?
KAHKAH :DD
hah.
lagi satu.
5 september ni (isnin).
lecturer aku buat test.
ya ALLAH haiiiiii =..=
kenapa miss?
kenapa mesti isnin?
tak cukup lagi ke assignment yg miss bagi tu?
lagi nak buat test pulekkkk =..=
kalau soalan test tu tanya pasal kuih raya dgn air sarsi aku tau la jugak nak tibai apa.
haih.
kalau uitm tu abah aku punya,
aku ubah cuti dia.
belajar 4 bulan,
cuti pun mesti 4 bulan.
wahahha.
boleh pulek?













pssssssssssst : dah la. jgn nak kcau aku baca buku. wakakak ! :P


0 dah bace betol2:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...