Tuesday 2 August 2011

16th episode : TRAGEDI PILAH :DD

hari tu,
aku mmg bertekad nak balik rumah.
nekad gile sampai lab analytical chemistry yg patotnye 3 jam tu,
aku siapkan dalam mase setengah jam je.
walaamak!!!
avogadro constant pon tak terer macam aku weh?!
haha :DD
then diorang hanta aku pegi terminal bas pilah.
ahhh cilakak ! =..=
ramai gila orang.
dalam hati aku macam dah goyah sikit la kan.
gerenti tak dapat bas ni.
tetibe sinar harapan datang.
yeahhh.
tu diaaaaaaa.
bas SKS sudahhh mari.
aku tau diorang tak kan naik bas ni.
pasal diorang dah beli tiket cityliner.
wakakkakakkaka :PP
aku pon rilex je naik bas ni.
pehhh.
kosong bhai.
siap ade yang dudok sorang sorang je kat seat couple tu.
termasuk la aku (:
tetibe ade sorang pak cik tue ni dudok sebelah aku.
hamagod =..=
lupe nak letak beg kat sebelah!
kan dah ade orang dudok.
kalau orang mude ta pe la jugak T^T
ini?
pa cik sebaye abah aku kot?
hadei =..=
tak pe.
redha.
redha.
hahah :D
then mule la pa cik tu buat icebreaking.
walaweh.
penat aku denga citer dia.
kalau bole dia nak citer dari tarikh dia lahir sampai la ke saat dia jumpe aku kot?
ahhh tak kesah la.
baik aku pure pure tido.
tetibe bole pulak pa cik tu tgok muke aku dekat dekat.
pastu tanye:
"adik ngantok ke?"
ceit!
lagi mau tanya !
hahaih =..=
pastu aku tarik nafas lega.
sebab pa cik tu kate jap lagi sampai la kat rumah dia.
tapi yg tak bole blah nye.
pa cik ni bole pulak mintak no aku.
dia tanye,
aku pakai digi ke celcom?
aku bantai je.
HOTLINK.
haha.
then before dia turon,
sempat pulak dia bg aku no dia.
siap suroh hafal lagi.
phui !
balak wa punya nombor pun wa tak berapa ingat taukk!
haha :DD
aku senyum je.
tapi dalam hati mencarut carut.
sekian.
bingkisan kehipokritan kiki kifli :PP



psssssssssssst : orang pilah mmg peramah. tapi kadang kadang masalah timbul bile diorang terlebih lebih peramah =..=
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...